10% kedvezmény a MIRAGE új kollekciójára használd a 10MIRAGE10 Kuponkódot!
Leggyakoribb kérdések
Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?
Ha az adott méret megjelenik az oldalunkon, az azt jelenti, hogy a termék elérhető és meg lehet vásárolni. A leadott rendelések teljesítésének várható ideje 1-2 munkanap.
Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő méretet?
A mérettáblázat menüpont allat található táblázatok alapján lehet kiválasztani a megfelelő méretet. Ha ez a táblázat nem található, akkor az info@starboxdivat.hu e-mail címen tehet fel ezzel kapcsolatban kérdéseket.
Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?
Lehetősége van kérdéseket feltenni telefonon vagy email-en keresztül.
Hogyan kaphatok kedvezményt?
Legyen a Törzsvásárlónk 50.000 Ft összerendelés felett 10% kedvezményt adunk minden teljes árú termékre.
Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelést leadhat közvetlenül honlapunkon, telefonon vagy email-en.
Telefon : 06/70-4-31-21-11
E-mail : info@starboxdivat.hu
Milyen elfogadott fizetési módok vannak?
Háromféle fizetési mód közül választhatsz:
- Előre utalás: a Fizetés menüben megadott OTP-es bankszámlaszámra tud befizetni. Kedvezményezettnek Legend Trade Kft.-t. nevezd meg! Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesd fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek a rendelés végrehajtásához és beazonosításához.
- Utánvétel: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).
-Bankkártyás fizestés otp bankon keresztül
- Fiygelem a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár
Milyen a rendelés teljesítésének valós ideje?
A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és elküldjük. Ezt követően a kiválasztott terméknek 1-2 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni. Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását az Posta futárszolgálata az MPL végzi.
Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?
A kiszállítást az MPL csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költségei a fizetés módjától függően a következőképpen alakulnak:
- előre utalással: 20.000 Ft alatti rendelés esetén: 1390 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- utánvétellel a futárszolgálatnál, 20.000 Ft alatti rendelés esetén: 1390 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- bankkártyás fizetéssel, 20.000 Ft alatti rendelés esetén: 1390 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- Pay-Pal fizetéssel, 20.000Ft alatti rendelés esetén: 1390 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
Csomagot küldenek külföldre is?
Természetesen tudunk más országokba is rendelést teljesíteni. Az egyes országokhoz tartozó szállítási költségekekről érdeklődj az info@starboxdivat.hu emailcímen.
Lehet a termékeket más színben is rendelni?
Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg még sincs reprezentálva, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.
Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az starboxdivat.hu oldalon?
Nem áll módunkban egyéni utánrendelésket teljesíteni. Minden termék, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle küldeni.
Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?
Amennyiben szeretné módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük konzultáljon az Ügyfélszolgálattal.
Lehetséges törölni a megrendelést?
Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.
Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?
Az elállási nyilatkozat megtételére és a megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre. Ugyanakkor megkérjük, hogy a későbbi viták elkerülése érdekében törekedjen arra hogy elállási szándékát a készhezvételtől számított 5 napon belül írásban jelezze az info@starboxdivat.hu email címen. Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja tehát a rendelését visszamondhatja írásban a info@starboxdivat.hu email címen.
Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?
ÁRUVISSZAVÉTEL FELTÉTELEI
A Starbox fenntartja a jogot a visszáru elutasítására, amennyiben az alábbi feltételeknek nem felel meg:
- Eltávolítható ruha plomba: Minden megvásárolt minden termék egy eltávolítható plombával kerül kézbesítésre. Visszaküldés esetén a plombának sértetlenül, a ruhán kell lennie!
- Rendelkezik az eredeti címkékkel, tartozékokkal
- A termék használatlan, sérülésmentes és mosatlan
- A visszáru nem foltos és nem szennyezett
- A csomag a kézhezvételtől számított 14 napon belül feladásra került
A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre! Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, mindenképpen jeleze írásban az info@starboxdivat.hu az átvételtől számítva 14 napon belül sértetlenül, hordatlanul, címkével juttassa vissza nekünk a következő címre Legend Trade Kft. 3300 Eger Széchenyi utca 6.. Ha nem jelzi írásban számunkra a visszaküldési szándékát a csomagot nem áll módunkban átvenni.
Figyelem! Nem veszünk át utánvételes csomagokat!
Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?
A következő címre teheti meg:
Legend Trade Kft.
Széchenyi utca 6.
3300 Eger
Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?
A visszautalás a termék visszérkezésétől számított 14 napon belül történik meg a veveő hozzájárulásával az ügyfél által megadott bankszámlára (kivéve vis maior esetén).
Milyen módon érvényesíthető a vásárolt termék reklamációja?
A reklamáció a termék megvásárlásától számított 24 hónapon belűl érvényesíthető. Ebben az esetben kérjük írja le a reklamáció okát kiváltó hibát és ezt a leírást együtt a megreklamálandó termékkel küldje el a címünkre.
Legend Trade Kft
Eger
Széchenyi utca 6.
3300
A leíráshoz csatolni kell a vásárlás tényét igazoló számlát. Ha ezzel Ön már nem rendelkezik, akkor meg kell adni a vásárló adatait, hogy könnyedén azonosítható lehessen a rendszerünkben.